Sabtu, 7 Januari 2012

2012 Azam Baru Apex Cutew :D

assalammuailaikum :) , nama saya muhammad effefuddin bin enorman . umur enam belas tahun berasal dari malacca .kisah untuk tahun baru 2012 azam baru saya nak berubah . berubah apa ? nak tahu . aku nak cuba ubah kan , yang Pertama "SIKAP" aku , kenapa sikap aku ? kekadang sikap aku ada yang boleyh terima and ada yang tidak .so aku tidak mahu lhaa ada yang suka ada yang tidak . so aku nak ubah kan and nak semua senang dengan sikap aku . yang Kedua angan aku , kenapa "ANGAN" ? sebab aku dah berfikir banyak kali .sepatut nya lhaa kan . kenapa perlu angan angan kalau aku tidak berusaha . dan aku nak ubah kan angan angan aku menjadi kenyataan dan bukan hanya dibibir oukeyh :) . yang Ketiga PEMBELAJARAN aku , kenapa pembelajaran aku ? korang pun akan tahu tapi jangan gelak lhaa kayh . aku dapat 4C 3D 1E for my PMR . teruk sesangat and aku tidak boleyh terus kan pembelajaran aku dengan macam tu sekali .aku nak yang lagi terbaik daripada ni . itu yang aku nak ubah kan :D . yang Keempat NAMA aku . kenapa nama ? aku yang ini pelik sedikit . kenapa ? nak tahu . oukeyh aku bagi tahu . setiap tahun orang panggil aku "EPYY" and kalau dekad Facebook orang panggil aku "APEX" , aku nak orang panggil aku apex coz , aku nak pembaharuan . yang lama dibiarkan yang baru dipromot kan cyeh wah begitu :D and that all . dan NEW UNTUK SEMUA YANG MEMBACA DAN HAPPY NEW BLOG APEX CUTEW ♥♥♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut