Rabu, 30 November 2011

Malu Sewaktu Dengan Mu :)

AWAK !
malu nya saya bila kenangan kan sewatu dengan awak dulu , awak lhaa perempuan yang pertama dan terakhir dalam hidup saya yang pernah berlari and berkejaran .
HAHA ! .. dah macam filem hindustan , saya fikir kan perkara itu tak pernah terlintas di fikiran .
tapi itulhaa jadi nya . saya message dengan awak . awak panggil saya gemuk , boncit .
dah lama tak dengar awak cakap dekad saya macam tu . walaupun saked hati nak bubup awak sebab panggil kita gemuk , but perasaan geram tu langsung tak datang :)
sampai satu hari suntuk tak dapat nak tidur , tapi kan awak itu semua hanya tinggal kenangan antara kita berdua .saya tak akan pernah nak lupa kan , sebab itu lhaa moments saya yang paling lucu ,
romantic and terindah .
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut