Jumaat, 7 Oktober 2011

Assalammualaikum :) . Hye there . Rasa bosan with sengall hari ini .WHY ? Dont know what goin' to do in my house.
So this day story apaapa can takk ? Coz dont what to story . So it about my ex .she  is.
NUR ERNA RAZIANTY BINTI ADNAN .
She born 13.11.1995 .She was like ala-2 pengkit sikit coz dia tak suka jantan yang nak kene-2 kan dia .
So tady terserempak dengan DIA . Nak kata malu tuu comform ada coz yelhaa .
Dulu aku dengan dia kawan rapat and tersangat rapat .
Then couple .after 1bulan3hari .kita orang break sebab dia kata aku mendua kan dia . BTW dia hanya salah faham coz aku dah terang kan dia . Seen that day aku tak dapat tengokmuka dia coz aku selalu sibuk dengan kerja , sekolah , guitar and my house .
Selalu nyer kalau nak nampak muka dia mesti aku akan ke TAMAN coz kat situ dia selalu lepak .
but now jarang nak pergy ke taman . TILL aku pergi taman semalam . ADA seorang pakcik tanya kat aku
"EH ?LAMA TAK NAMPAK KAU DIK ?MANA KAU PERGY ?"
So aku kata lhaa . Aku ada selalu kat rumah pukul 2 pagy coz aku kerja .and borak-borak lhaa kita owg .
So ex aku sekarang dah berubah .dia dah tak nampak like pengkit sangat lha .
ada list that was good for him kann . Coz yelhaa sampai mati ker nak jadi macam tuu .
SO NI CERITA AKU KALAU ADA STORY AKU BAGI TAHU DEKAT KORANG TAUW .
:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut