Jumaat, 16 September 2011

DI TAMAN MENUNGGU SI DIA DATANG
#01 BERTEMU DENGAN SI DIA

         sebelum aku berjumpe dengan dia .aku pikirkan .dia tuu tak lawa lah coz aku tengok pic dia
ade macam budak-2 sikit .so aku nak tak nak jw jumpa dengan dia .bila aku dah berjumpa aku terdiam kejap.dalam hati"perrh !mak ai .nie ker pompuan yang aku nak jumpa .sama taraf ker aku nan dia .
   nak tak nak dia dah jadi awek aku so just jumpa jw kan .always fikir pasal dia sewaktu balik .
sewaktu berjumpe aku nampak lah kuchink .so aku main-2 lah .then dia cakap .naper pegang kuchink tue .
so aku jawab lah .naper takut kuchink ker ?so aku bawak kuchink to kat dia .dia cakap .letak kuchink tuu jauh-2 laa .orang tak boleh lau terkena bulu dia coz nanti orang bersin .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut